عصر خودرو

کتاب معامله گر منظم، حاصل دو دهه تجریبات یک سرمایه گذار موفق

عصر بازار- کتاب معامله گر منظم به طور کامل به کاوش، تحلیل و سپس سازماندهی ذهن و روان شما با فرایند یادگیری گام به گام می پردازد.

کتاب معامله گر منظم، حاصل دو دهه تجریبات یک سرمایه گذار موفق
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ،این کتاب،  شما را از طریق مراحل لازم برای بدست آوردن موفقیت در محیط بازار هدایت می کند و به شما توضیح می دهد چه مهارت هایی لازم است، چرا نیاز داریم آن ها را درک کنیم و چه گونه باید آن ها را فرا بگیریم.

    کتاب معامله گر منظم توسعه ی نگرش کسب سود در بازارهای مالی نوشته، مارک داگلاس و تورجمه محسن جعفری از انتشارات دریچه نو است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

    معامله گر منظم راهنمایی جامع برای فهم این نکته است که برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق در بازارهای مالی نیاز به خودشناسی، انضباط و بازنگری شخصیتی است.

    این کتاب یک راهنمای گام به گام برای تطبیق با موفقیت در موقعیت های غیر معمول روانی بازارهای جهانی است.

    در این کتاب آمده است: "عدم شناخت تفاوت در محیط های سرمایه گذاری موجب می شود که بسیاری از اعتقادها و باورها که موجب عملکرد موثر در محیط اجتماعی می شود، در محیط بازار موانع روانی ایجاد کرده و دستیابی به موفقیت را بسیار سخت نماید.

    برای دستیابی به سطوح موفقیت، به عنوان حداقل نیاز معامله گران، آن ها باید اقدام به درک تفاوت های بازار کنند. برخلاف دیگر محیط های اجتماعی، مهارت های معامله گری، درجه بسیار بالایی از خود کنترلی و اعتماد به نفس را از معامله گر طلب می کند که موفقیت های او تابعی از آن ها است. با این حال بسیاری از ما نمی توانیم خود را کنترل کنیم. زیرا همانند بچه ها آموخته ایم که اختیار ما توسط یک محیط ساخت یافته قوی تر کنترل شود تا رفتار ما برای مطابقت با انتظارات جامعه اصلاح شود. به این ترتیب ما تحت تاثیر نیروهای خارجی مجبور بوده ایم در چهارچوب یک سیستم پاداش و مجازات، روش های خاصی از رفتار را بروز دهیم."

    مارک داگلاس حاصل تجربیات بیش از دو دهه معامله‌ گری خود را در کتاب معامله ‌گر منظم عرضه کرده است تا راهکاری برای سرمایه گذاران در بازار سهام باشد.

    برچسب ها