عصر خودرو

مدیرعامل بیمه ایران؛

۸۵ درصد پرتفوی بیمه ایران ازطریق شبکه فروش تامین می شود

عصر بازار: مدیرعامل بیمه ایران گفت: طبق آمار ۸۰ تا ۸۵ درصد پرتفوی این مجموعه از طریق شبکه فروش تامین می شود.

۸۵ درصد پرتفوی بیمه ایران ازطریق شبکه فروش تامین می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، محمود امراللهی درجلسه با انجمن صنفی شرکت های نمایندگی بیمه ایران با بیان اینکه عمده فروش بیمه نامه ها در این مجموعه از طریق نمایندگان و شرکت های نمایندگی صورت می گیرد، افزود: کسب 80 تا 85 درصد پرتفوی توسط شبکه فروش نشان از مشارکت بالای بخش خصوصی در تنها شرکت بیمه دولتی کشور دارد.

    وی افزود: خوشبختانه درسال گذشته با استفاده از فعالیت های کارشناسی و انعقاد قراردادهای معقول و منطقی تر سود قابل قبولی نسبت به مدت مشابه درسال 92 کسب کردیم البته این درحالی است که بیمه ایران رویه اخلاق مدارانه در بازار دارد و با تخریب شرکت های دیگر اقدام به فروش بیمه نامه نمی کند.

    رییس هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: همچنین ما نمی خواهیم به هر قیمت پرتفوی خود را افزایش دهیم و بسیار اخلاق مدارانه در بازار به حرکت خود ادامه می دهیم.

    امراللهی بر افزایش کیفیت خدمات بیمه ای با بهره مندی از تکنولوژی تاکید کرد و گفت: بهره مندی از تکنولوژی های روز از مهم ترین اولویت های ما در بیمه ایران است و در همین ارتباط استفاده از تلفن همراه برای دریافت خدمات الکترونیکی را دراین مجموعه راه اندازی کردیم و به بهره برداری رساندیم.

    به اعتقاد وی، عدم استفاده از تکنولوژی یکی از دلایل عقب ماندگی صنعت بیمه در ایران است و باید این عقب ماندگی را هرچه سریع تر جبران کنیم و به روز شویم.

    به گفته وی، استفاده از تکنولوژی باعث کاهش مراجعه بیمه گذاران به شرکت های بیمه شده و افزایش میزان رضایتمندی آنان از خدمات بیمه ای را درپی خواهد داشت.

    رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اینکه نوآوری و خلاقیت در طراحی محصولات جدید باید در این مجموعه جدی گرفته شود خواستار مشارکت بیشتر نمایندگان و شبکه فروش در این امر مهم شد.

    به اعتقاد وی، از آنجا که شرکت های نمایندگی با بیمه گذاران در ارتباط مستقیم هستند می توانند نیازهای آن ها را به خوبی شناسایی و کارشناسان شرکت را در خلق محصولات جدید کمک کنند.

    امراللهی درباره ادامه انتظاراتش از انجمن های صنفی نمایندگان و شرکت های خدمات بیمه ای، تصریح کرد: از پیشکسوتان صنعت بیمه که در مجموعه انجمن صنفی شرکت های نمایندگی فعالیت می کنند انتظار دارم ما را در رسیدن به اهداف 1414 و تبدیل شرکت بیمه ایران به برترین شرکت غرب آسیا با ارائه طرح و رهمنودهای جدید کمک کنند.

    وی با اشاره به اینکه اگر تنها اتکا به فعالیت های بیمه ای داشته باشیم، موفق نخواهیم بود، ادامه داد: باید در ارائه خدمات جانبی بیمه ای خود را به سطح بالایی برسانیم تا موفق شویم.

    رییس هیات مدیره بیمه ایران در این رابطه به افزایش سطح فعالیت شرکت متبوعش درحوزه های IT، گردشگری، سرمایه گذاری و امداد هوایی اشاره کرد و افزود: ورود ما به این عرصه ها مهم ترین عامل پایداری ما در بازار بیمه ای و جامعه است درهمین راستا از انجمن های صنفی درخواست دارم نیازهای غیر بیمه ای بیمه گذاران را شناسایی و به مدیران شرکت ارائه کنند تا بتوانیم خدمات بهتر و گسترده تر به آنان ارائه کنیم.

    مدیرعامل بیمه ایران در ادامه خواستار ادغام انجمن صنفی نمایندگان و انجمن صنفی شرکت های خدمات بیمه ای شد و گفت: این دو انجمن هرچند مجوز جداگانه دارند اما باید یکی شوند و ما باید درجهت یک سان سازی و وحدت آن ها اقدام کنیم.

    برچسب ها