عصر خودرو

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بانک انصار:

تمدن اسلامی برپایه‌های اخلاقی منبعث از روح بزرگ پیامبراعظم(ص) بناشده است

عصر بازار- حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضاتقوی‌‌دامغانی رییس ‌شورای ‌سیاستگذاری ‌ائمه‌جمعه کشور در مراسم بزرگداشت مقام والای پیامبررحمت وسازنده بزرگترین تمدن بشری که به مناسبت رحلت وی و وارث شهیدومظلومش حضرت امام‌حسن مجتبی(ع)درنمازخانه حوزه مرکزی بانک‌انصاربرگزار شده بود و دکترابراهیمی مدیرعامل، قائم مقام وی، معاونان، رییس دفترفقهی، مدیران وکارکنان این بانک در آن حضور داشتند، به ذکرمناقب وعظمت‌های اخلاقی ورفتاری پیامبر اعظم پرداخت وپایه‌های اخلاقی منبعث از روح بزرگ پیامبرگرامی اسلام را سازنده تمدن‌اسلامی دانست.

تمدن اسلامی برپایه‌های اخلاقی منبعث از روح بزرگ پیامبراعظم(ص) بناشده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، سیدرضاتقوی دامغانی در ابتدای سخنان خود، برخورداری از مهارت‌های تخصصی، تقوای‌الهی و اخلاق‌ نیکو را که در رفتار فرد نمایان باشد، شروط حتمی برای احراز پُست‌های سازمانی و مسئولیت‌های‌اجتماعی دانست و گفت: پیامبر رحمت و اشرف مخلوقات عالم، الگوی کامل سعادتمندی و نیک فرجامی است و هرکس از سیره رسول اکرم پیروی کند، سعادت دنیا و آخرت را به دست می آورد.
    رییس شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه در ادامه به تشریح ویژگی‌های اخلاقی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) پرداخت و ضمن ارایه مصادیق آن در عصر رسالت و دوران انقلاب و در رهبری امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری(مدظله العالی) افزود: معاندان که به هربهانه‌ای به دنبال نفوذ و تضعیف اقتداردینی هستند، قدرت را دلیل اول پیشرفت اسلام معرفی می‌کنند، درحالی که قدرت ابزار تحکیم آنچیزی بود که پیامبراکرم(ص) آن را با نرم‌خویی، اخلاق‌کریمه و ملاطفت‌اسلامی ایجاد می‌کرد.
    سخنران مراسم بزرگداشت 28‌صفر در بانک‌انصار، سپس به جمع‌بندی مطالب خودپرداخت وایمان، پایداری وثبات‌قدم، آینده‌‌نگری، دقت‌نظر، تدبیر، کار متقن، مشورت وهمکاری را در زمره برجسته‌ترین خصیصه‌های رسول اکرم(ص) دانسته و توجه به آن ها را لازمه پیروزی در امور دنیایی دانست.
    حجت‌الاسلام‌تقوی در پایان از اقدامات بانک‌انصار در راستای پیاده سازی بانکداری بدون ربا وتلاش های مبتکرانه بانک انصاردرجهت انطباق عملیات بانکی با موازین شریعت تقدیر کرد و ضمن ابرازخشنودی از پیشتازی این بانک در تحقق بانکداری اسلامی و اعلام آمادگی برای تبلیغ این موفقیت، به ذکر مصیبت شهادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) پرداخت وحاضران را به فیض رساند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها