عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

اختصاص ۳۷۷ ریال سود به ازای هر سهم داروسازی فارابی طی شش ماه

عصر بازار- شرکت داروسازی فارابی در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۱۱۳ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۷۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

اختصاص ۳۷۷ ریال سود به ازای هر سهم داروسازی فارابی طی شش ماه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت داروسازی فارابی صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در سال مالی که گذشت، مبلغ 997 میلیارد و 858 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 420 میلیارد و 594 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری،عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 363 میلیارد و 453 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر شد و پس از افزوده شدن درآمدهای غیرعملیاتی افزوده شد و سود خالص دوره مبلغ 113 میلیارد و 83 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 377 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است از سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 653 میلیارد و 818 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها