عصر خودرو

کارشناس آمریکایی خطاب به اوپک:

با تمام ظرفیت نفت تولید کنید

عصر بازار- یک کارشناس آمریکایی در شبکه سی ان بی سی این کشور اعلام کرد اگر من جای کشورهای عضو اوپک بودم در حال حاضر که نفت ارزش دارد با تمام ظرفیت نفت تولید می کردم چرا که شاید در ۱۵ سال آینده نفت ارزش خود را از دست بدهد.

با تمام ظرفیت نفت تولید کنید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار»  به نقل از بیزینس اینسایدر، جیم چانوس، کارشناس آمریکایی حوزه انرژی، در یک برنامه تلویزیونی در شبکه سی ان بی سی این کشور اعلام کرد شرایط به سمتی پیش می رود که این امکان وجود دارد در 10 تا 15 سال‌آینده نفت ارزش خود را در بازار جهانی از دست دهد.

    وی تأکید کرد اگر من عضو اوپک بودم حالا که نفت در بازار ارزش دارد با تمام توان تولید می کردم.

    چانوس افزود در شرایط کنونی 80 درصد تقاضای جهانی نفت مربوط به بخش حمل و نقل است و ورود خودروهای الکتریکی در کنار افزایش استفاده از انرژی خورشیدی می تواند به کاهش تقاضای نفت در جهان در دهه‌های آینده منجر شود.

    وی پیش بینی کرد در آینده شاهد افزایش نسبی تولید انرژی از خورشید و استفاده از خودروهای الکتریکی خواهیم بود.

    این کارشناس تأکید کرد جهانی را تصور کنید که بیشتر خودروها در آن الکتریکی بوده و از گاز طبیعی و انرژی خورشیدی برای تأمین نیروی آنها استفاده می شود، در نتیجه تولید آلایندگی کاهش یافته و نفت کمتری نیز مصرف خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها