عصر خودرو

معاون نظارت بر نهادهای مالی:

شناخت مردم موجب انتقال سرمایه غیرمولد به بورس می شود

عصر بازار- معاون سازمان بورس و اوراق بهادار تهران گفت: فرهنگ سازی سبب می شود تا مردم با بازار سرمایه آشنا شده و بخشی از نقدینگی مردم، به ویژه از بخش های غیرمولد جامعه جذب بورس می شود.

شناخت مردم موجب انتقال سرمایه غیرمولد به بورس می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، «سعید فلاح پور» روز شنبه در آیین افتتاحیه دومین دوره لیگ ستارگان بورس، افزود: بازار سرمایه از بازارهای مهم مالی دنیاست که می تواند منابع مالی را جذب کند.
    وی گفت: این دوره از مسابقات، در قالب کشوری بزگزار می شود و آغاز لیگ ستارگان، عاملی برای تشویق به کارآفرینی است.
    عضو هیات مدیره سازمان بورس یادآور شد: نخستین دوره لیگ ستارگان بورس، ابزارهای کمتری در رقابت مورد استفاده تیم ها قرار گرفت، اما امسال برای آنکه این رقابت مهم بورسی به شرایط واقعی بازار نزدیک تر باشد، محدودیت ها کمتر شد و در معاملات از ابزار های مالی بیشتری استفاده می شود.
    وی پیرامون پیشرفت های موجود در بازار سرمایه گفت: امکانات در این بازار به سرعت تغییر کرده و سرعت تغییرات بیش از گذشته است.
    «یاسر فلاح» دبیر اجرایی لیگ ستارگان بورس نیز برگزاری این مسابقات را، راهی به سوی ارتقای فرهنگ سازی و آموزش بازار سرمایه دانست.
    وی ابراز امیدواری کرد: پس از اتمام این دوره، شاهد ارتقای سواد مالی گروه نخبه و دانشگاهی کشور باشیم.
    به گزارش ایرنا، دومین لیگ ستارگان بورس با حضور سعید فلاح پور، عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر نهاد های مالی سازمان بورس و اوراق بهادار و شماری از فعالان بازار سرمایه و اساتید دانشگاه کار خود را آغاز کرد.
    در این مسابقات، 35 تیم دانشجویی حضور دارند که با اعتبار اختصاص یافته توسط سازمان بورس در فضای واقعی و کنترل شده تالار بورس اقدام به معاملات سهام می کنند.

    برچسب ها