عصر خودرو

دو مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا اعلام کردند؛

هشدار نسبت به تبعات منفی جنگ تجاری

عصر بازار- ۲ مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا هشدار دادند که نگرانی های مربوط به تشدید تنش های تجاری می تواند فشار زیادی را بر کسب و کارها و شرکت های آمریکایی وارد کند.

هشدار نسبت به تبعات منفی جنگ تجاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سایت طلا، جیمز بولارد رئیس فدرال رزرو سنت لوییس و رافائل بوستیک رئیس فدرال رزرو آتلانتا بر این باورند که تشدید تنش های تجاری در عرصه بین المللی به ضرر چشم انداز اقتصادی آمریکا خواهد بود و فشار زیادی را بر شرکت های آمریکایی وارد خواهد کرد.

    بر اساس این گزارش 2 مقام ارشد فدرال رزرو آمریکا تاکید کردند که شرکت های آمریکایی به شدت نگران تبعات منفی جنگ تجاری تمام عیار در عرصه بین المللی هستند.مقام های فدرال رزرو آمریکا در حال ارزیابی میزان تاثیرات منفی جنگ تجاری بر چشم انداز اقتصادی آمریکا و سرمایه گذاری شرکت های مختلف هستند.

    فدرال رزرو آمریکا از ابتدای سال 2018 تاکنون 2 بار نرخ بهره را افزایش داده است و پیش بینی می شود تا پایان امسال 2 بار دیگر نیز نرخ بهره را افزایش دهند.بهبود اوضاع بازار اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و افزایش نرخ تورم موجب شده است تا زمینه لازم برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا آماده شود.

    آمریکا پیش از این تعرفه های تجاری سنگینی را علیه کشورهای مختلف به خصوص چین اتحادیه اروپا مکزیک و کانادا اعمال کرده است.

    همه این کشورها قول داده اند که تدابیر تلافی جویانه ای را علیه آمریکا اتخاذ خواهند کرد.

    برچسب ها