عصر خودرو

بانک حکمت ایرانیان استخدام می کند

عصر بازار- بانک حکمت ایرانیان در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در شهر تهران و زنجان تعدادی از فرزندان کارکنان محترم شاغل و بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران را از بین داوطلبان به بعنوان متصدی امور بانکی استخدام نماید.

بانک حکمت ایرانیان استخدام می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، کلیه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مشخصات خود و سایر اطلاعات لازم را در سامانه الکترونیکی قسمت عناوین مهم - آزمون استخدامی سایت ثبت نمایند.

    در طول ثبت نام از دکمه‌های Back و یا Refresh موجود در مرورگرها به هیچ عنوان استفاده نشود.
    روش ثبت نام فقط از طریق سایت و بصورت اینترنتی است لذا از متقاضیان درخواست می شود به هیچ عنوان مدارکی به دفاتر و ادارات بانک ارسال ننمایند.
    متقاضیان معدل رشته تحصیلی را با دقت و صدم نمره اخذ شده طبق گواهی نامه دریافتی از دانشگاه ثبت نمایند. همچنین به شرط معدل برای هر یک از رشته‌ها دقت گردد.
    دارا بودن کارت پایان خدمت الزامی بوده و معافیت از نوع پزشکی به هیچ عنوان مورد قبول نمی‌باشد.
    قبل از ورود به مرحله‌ی بعد، سه فایل مهم را باید تهیه نمایید. اسکن معرفی نامه یا گواهی اشتغال به خدمت  پدر یا مادر از آجا و یا دفاتر خدمات ساتا، عکس پرسنلی 4*3 و اسکن آخرین مدرک تحصیلی که باید با وضوح کامل و دارا بودن حداکثر حجم (200KB) باشند. لطفاٌ به این موضوع بسیار توجه نمایید.
    محل آزمون متعاقباً از طریق وب سایت رسمی بانک حکمت ایرانیان اعلام خواهد شد.
    ارائه مدارک و مستندات برای افراد پذیرفته شده در آزمون الزامی بوده و از استخدام افرادی که به هر دلیلی فرم را مطابق با واقعیت تکمیل نکرده باشند معذوریم.
    تقسیم بندی سوالات آزمون به صورت دو دفترچه: دفترچه اول سوالات عمومی شامل 100 سوال و دفترچه دوم سوالات تخصصی شامل 25 سوال می‌باشد.
    اصل فیش واریزی را روز آزمون الزاماً بهمراه داشته باشید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها