عصر خودرو

ثبت ۱۳ هزار و ۲۶۳ نوبت معامله در بازارهای فرابورس

عصر بازار- امروز در بازار فرابورس ایران، ۹۳ میلیون ورقه بهادار در ۱۳ هزار و ۲۶۳ نوبت معامله شد.

ثبت ۱۳ هزار و ۲۶۳ نوبت معامله در بازارهای فرابورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات 25 آذر‌ماه 1394 فرابورس با خرید و فروش 93 میلیون و 750 هزار ورقه بهادار در 13 هزار و 263 نوبت به ارزش 373 میلیارد و 180 میلیون ریال به پایان رسید و شاخص کل با افت 4  واحدی عدد 685.41 واحد را نشان داد.
    داد و ستد سهام بانک دی به میزان 6 میلیون و 710 هزار ورقه به میزان 18 میلیارد و 820 میلیون ریال به عنوان بیشترین حجم و ارزش معاملات روزانه را ثبت کرد.
    این در حالی‌ است که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام بیمه آرمان، بیمه سامان و قند چهارمحال بود و نماد شرکت‌های پالایش نفت لاوان، پالایش نفت تهران بانک دی به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    در سمت دیگر هم شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن زاینده‌رود، فولاد آلیاژی یزد و آهن و فولاد ارفع با بیشترین افت قیمت روبرو شدند.
    این گزارش می‌افزاید، امروز صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 2 میلیون و 970 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و داد و ستد 59 هزار و 620 ورقه اسناد خزانه اسلامی به ارزش 56 میلیارد و 460 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات اوراق با درآمد ثابت را به خود اختصاص داد.
    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی امیرکبیر و شرکت سبحان دارو و نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت مذکور (سبحانح1) با توجه به عدم تکمیل معاملات حجم مبنای نماد اصلی (سبحان1)، با محدودیت سقف قیمت بر اساس دامنه نوسان قیمت 50 درصدی نماد اصلی به کسر 1,000 ریال ارزش اسمی پرداختی بابت استفاده از حق تقدم خرید سهام، در روز جاری بازگشایی شد.
     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها