عصر خودرو

یکی از اعضای مجلس :

تخصیص ارز ۳۸۰۰ تومانی التهاب بازار کاغذ را از بین می‌برد

عصر بازار- عضو مجلس در کمیته کنترل بحران کاغذ با بیان اینکه تخصیص ارز ۳۸۰۰ تومانی برای کاغذ التهاب این بازار را از بین می‌برد، گفت: سازمان تعزیزات حکومتی با گران‌فروشان برخورد کند.

تخصیص ارز ۳۸۰۰ تومانی التهاب بازار کاغذ را از بین می‌برد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت ، محمد علی وکیلی درخصوص تخصیص ارز 3800 تومانی به کاغذ و تاثیرات آن بر قیمت کاغذ، گفت: در حال حاضر التهاب موجود در بازار کاغذ بجا نبوده و دولت باید با نظارت‌های لازم مشکلات را در این حوزه رفع کند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت و سازمان تعزیرات حکومتی باید بر بازار کاغذ نظارت کنند؛ قیمت کاغذ موجود در بازار باید با متناسب با ارز 3800 تومانی و در حدود 4 هزار تومان باشد در صورتی که کاغذ بیش از این قیمت عرضه شود گران‌فروشی محسوب می‌شود و سازمان تعزیرات حکومتی باید برخورد کند.

    عضو مجلس در کمیته کنترل بحران کاغذ در پایان در پاسخ به اینکه با تخصیص ارز 3800 تومانی به کاغذ آیا التهاب این بازار از بین می‌رود، خاطرنشان کرد: با تخصیص ارز 3800 تومانی التهاب بازار کاغذ از بین می‌رود و به آنچه که می‌خواستیم می‌رسیم.

    به دنبال تخصیص ارز 3800 تومانی به کاغذهای بالکی، سرانجام این ارز به کاغذهای گلاسه زیر 250 گرم نیز تخصیص پیدا کرد و اجازه ترخیص صدها تُن از این نوع کاغذ از گمرک صادر شد.

    برچسب ها