عصر خودرو

معاون وزیر جهاد کشاورزی خبر داد :

پرداخت نقدی نیمی از پول گندم‌کاران

عصر بازار- مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تاکنون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری شده و ۵۰ درصد هزینه بخش اول آن به گندم کارانی که تا ۲۰ خرداد گندم خود را تحویل داده‌اند، به صورت نقدی پرداخت شده است.

پرداخت نقدی نیمی از پول گندم‌کاران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، یزدان سیف معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل ­­شرکت بازرگانی دولتی گفت: تا کنون 3 میلیون و 400 هزار تن گندم به‌صورت تضمینی خریداری شده  و 50 درصد هزینه بخش اول آن به گندم کارانی که تا 20 خرداد گندم خود را تحویل داده‌اند، به صورت نقدی پرداخت شده است.

    معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه 50 درصد مابقی بدهی افرادی که گندم ارائه کرده‌اند، پس از ثبت اطلاعاتشان در سامانه پرداخت خواهد شد، اظهار کرد: در برخی موارد تنگناهایی برای تأمین مالی پرداخت خرید ها وجود دارد که دولت و سایر بخش‌های مسئول در حد توان حمایت‌های مناسبی از این بخش داشته اند تا پول کشاورزان به موقع پرداخت شود.

    مدیر عامل ­­شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: منابع مالی دولت در قانون بودجه تعریف می‌شود که هم اکنون مشکلاتی در این بخش داریم و ­امیدواریم به زودی حل شود.

    مهندس سیف با اشاره به اینکه دولت در قالب خرید تضمینی در حال خرید گندم است، افزود: دولت براساس قانون خرید تضمینی، مکلّف است گندم را از کشاورزانی که قادر به فروش این محصول در بازار نیستند،  با قیمت تعیین شده از کشاورزان خریداری کند.

    برچسب ها