عصر خودرو

توضیحات "کشرق "در خصوص افزایش نرخ ذغال سنگ خام

عصر بازار- صنعتی و معدنی شمالشرق شاهرود در خصوص افزایش نرخ ذغال سنگ خام توضیحاتی داد.

توضیحات "کشرق "در خصوص افزایش نرخ ذغال سنگ خام
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، شرکت معدنی و صنعتی شمال شرق شاهرود در خصوص افزایش نرخ ذغال سنگ خام اعلام داشت  در جلسه مورخ ٢٩/۰٣/١٣٩٧ قیمت ذغالسنگ خام با توجه به شرایط قراردادهای موجود، به میزان ٢١درصد از تاریخ ۰١/۰4/١٣٩٧ افزایش خواهد داشت و مقرر گردید که طی دو هفته آتی از تاریخ مذکور جلسه کمیته پشتیبانی ذغالسنگ به ریاست وزیر محترم صنعت و معدن و تجارت تشکیل و موضوع تصویب شود.
    گفتنی است موضوع افزایش قیمت با هماهنگی و تایید مدیرعامل محترم شرکت ذوب آهن حاصل شده است. لذا در جهت رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس اوراق بهادار موارد فوق به استحضار رسانیده شده و اعمال تغییرات لازم در گزارشات مالی شرکت بعد از امضای قراردادهای فی مابین اطلاع رسانی میگردد.
    مضافا معروض می دارد که برای سال ١٣٩٧ این شرکت بخش عمده ای از قراردادهای فروش خود منعقد ننموده است و قراردادهای جدید با لحاظ نمودن این موضوع تدوین خواهد گردید. به غیر از مورد اعلام شده در بالا در روند عملیاتی شرکت تغییر دیگری ایجاد نشده است، مدیرعامل و هیات مدیره شرکت خود را ملزم می دانند که براساس قوانین موجود هرگونه تغییر را در اسرع وقت به اطلاع سهامداران محترم برسانند و به محض اجرایی شدن مصوبه فوق آثار مالی آن اعلام خواهد شد.

    برچسب ها