عصر خودرو

بورس هفته را سبز شروع کرد؛

صف خرید خودرویی ها در کنار افت جزئی فلزیها

عصر بازار- گروه های فلزی و معدنی که در روزهای قبل یکه تاز بازار بودند، امروز سرعت رشد کمتری داشتند لذا سایر گروه های مستعد رشد که تا کنون از رشد اصلی بازار جا مانده اند در تلاش برای صدرنشینی هستند.

صف خرید خودرویی ها در کنار افت جزئی فلزیها
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در پایان معاملات شاخص کل در ادامه بازار مثبت، متاثر از معاملات مثبت نمادهای شپنا، شاراک، جم، اخابر، فارس و کچاد با رشد مجدد حدود 529 واحدی، در  ارتفاع 109 هزار واحدی آرام گرفت که در این نمادهای فملی و وغدیر بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
    امروز گروه خودرویی شاهد رشدهای شارپ و صف خرید در نمادهای پیشرو بود به طوریکه خودروییها  بیشترین رشد شاخص در میان گروه های بازار به نام خود ثبت کردند. در این گروه نماد ختوقا پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی 750 ریالی با رشد چشمگیر 22 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.
    از طرفی علی رغم ادامه افزایش نرخ دلار، شاهد اصلاح و استراحت گروه های دلار  محور بودیم که به نظر می رسد استراحتی کوتاه مدت باشد. در این میان برخی نمادهای پالایشی و پتروشیمی صف خرید داشتند.
    امروز همینطور اکثر نمادهای گروه سیمانی با توجه به شایعاتی مبنی بر افزایش نرخ محصولات، با معاملاتی مثبت دنبال شدند تا جایی که نمادهای سدور، سشرق، ستران، ساروم، سصوفی، سبزوا، سفارس، سخوز، شغرب، سشمال و سبهان با صف خرید همراه بودند.

    برچسب ها