عصر خودرو

کتاب چگونه یک گزارش مالی را بخوانیم، کلیدی برای درهای بسته

عصر بازار- کتاب چگونه یک گزارش مالی را بخوانیم نوشته جان تریسی، به شما کمک می کند تا با استفاده از اعداد و ارقام مالی نشانه ‌های حیاتی و مهم را شناسایی کنید

کتاب چگونه یک گزارش مالی را بخوانیم، کلیدی برای درهای بسته
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، در کتاب چگونه یک گزارش مالی را بخوانیم، شما با صرف زمان برای یادگیری اصول مطالعه و درک صورتحساب های مالی شرکت ها می توانید به اطلاعات بیشتری راجع به سرمایه گذاری در شرکت ها، موفقیت بیشتر در شغلتان و تصمیمات تجاری خود به دست آورید.

    جان تریسی یک راهنمای خیلی خوب برای یادگیری و فهم مطالعه گزارش ها و صورتحساب های مالی فراهم کرده است. وی در این کتاب به شما نشان می دهد که گزارش های مختلف مالی چه رابطه ای با هم دارند و چرا نزد بسیاری از سرمایه گذاران اهمیت بسیار دارند. با درک عمیق مفاهیمی که او توضیح می دهد، میتوانید اعتماد به نفس خوبی به دست آورید و شروع به استفاده از آنچه فراگرفته‌اید، کنید.

    هیچ کس مثل تریسی نمی توانست این مفاهیم را به دور از تکلف و پیچیدگی بیان کند. در حقیقت، کل مباحث مطرح شده می تواند بسیار خسته کننده به نظر برسد. ولی این کتاب همه چیز را خیلی هیجان انگیز و شفاف بیان کرده است.

    هر کسی به اندکی آگاهی مالی نیاز دارد. از نقطه نظر مدیران و حسابداران تازه کار، گویی تریسی دری را که پیش از این در برابرشان قفل بود، به رویشان گشوده است.

    نحوه خواندن صورت های مالی ساده، ارتباط سه صورت های مالی اصلی با هم، اهمیت پاورقی های گزارش های مالی از مهم ترین مباحث مطرح شده در این کتاب است.

    برچسب ها