عصر خودرو

توکلی:

سازمان بازرسی کل کشور واگذاری آلومینیوم المهدی را غیرقانونی اعلام کرد

عصر بازار- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه براساس گزارش سازمان بازرسی کل کشور واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی غیرقانونی است، گفت: امیدوارم با توجه به این گزارش غیرقانونی بودن این واگذاری در جلسه این هفته هیأت داوری مورد تأیید قرار گیرد.

سازمان بازرسی کل کشور واگذاری آلومینیوم المهدی را غیرقانونی اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، احمد توکلی با اشاره به اینکه دو شکایت برای مخالفت با واگذاری مجتمع المهدی به دیوان عدالت اداری ارسال شده است، اظهار داشت: یکی از این شکایت‌ها را دیوان عدالت اداری به‌دلیل عدم صلاحیت خود به هیأت داوری سازمان خصوصی سازی ارسال کرده است.

    وی با بیان اینکه هیأت داوری قرار است پنج‌شنبه این هفته جلسه‌ای را برگزار کند و این پرونده را مورد بررسی قرار دهد، افزود: سازمان بازرسی کل کشور یک ماه گذشته گزارش مفصلی در مورد واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی تهیه و برای رئیس جمهور ارسال کرد که در آن گزارش، بازرسی کل کشور با مستندات صحت گفته‌های شاکیان واگذاری این شرکت را تأیید کرده است.

    این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اضافه کرد: رئیس جمهور بعد از مطالعه این گزارش دستور رسیدگی واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی را به معاون اول صادر کرده است.

    توکلی با اشاره به اینکه براساس گزارش سازمان بازرسی کل کشور واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی غیرقانونی است، گفت: امیدوارم با توجه به این گزارش و بررسی مستندات؛ غیرقانونی بودن این واگذاری در جلسه این هفته هیأت داوری مورد تأیید قرار گیرد.

    وی تصریح کرد: واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی غیرقانونی و خلاف منافع ملی است و باید با لغو آن، با متخلفینی که ثابت شده جهتگیری به‌سمت خریداری داشته‌اند برخورد لازم انجام شود.

    توکلی گفت: اگر غیرقانونی بودن واگذاری شرکت آلومینیوم المهدی به تأیید هیأت داوری برسد باید فوراً روند واگذاری آن لغو شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو