عصر خودرو

رونمایی از جایزه شاهین طلایی و سایت جشنواره ملی تبلیغات

عصر بازار- با حضور مدیران روابط عمومی بانکها و موسسات مالی ، از جایزه شاهین طلایی، پوستر و سایت جشنواره ملی تبلیغات رونمایی شد.

رونمایی از جایزه شاهین طلایی و سایت جشنواره ملی تبلیغات
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در این مراسم که شامگاه دوشنبه 23 آذرماه در هتل اسپیناس برگزار شد، برگزارکنندگان در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره ملی تبلیغات مطالبی را بیان کردند و به ارایه اهداف ،دیدگاه ها و برنامه های این جشنواره پرداختند ،سپس کریمی مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی با  اشاره به برگزاری جشنواره ملی تبلیغات یادآور شد: تبلیغات از مهم ترین ارکان ارتباط یک بنگاه اقتصادی با مشتریان می باشد و ارتباطی موفق است که معنای مورد نظر را در ذهن مخاطب ایجاد کند. وی اظهار امیدواری کرد :این جشنواره  بتواند در ارتقای سطح تبلیغات و بهبود فرآیند های ارتباطی  بانک ها موثر باشد.

    در ادامه کاظم پور رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت نیز با تقدیر از طرح برگزاری جشنواره ملی تبلیغات گفت: امیدوارم این جشنواره در آینده مانند جشنواره های معتبر بین المللی جایگاه واقعی خود راکسب کند.وی همچنین پیشنهاد کرد: در کنار حضور روابط عمومی و موسسات مالی، شرکت های تبلیغاتی هم در این جشنواره حضور پیدا کنند تا  در یک فضای مثبت و هم افزا وبا تبادل موثر اطلاعات وتجربیات، راههای رفته را مجدداً طی نکنیم و  در پی نوآوری نوگرایی با استفاده از روش ها وابزار های جدید باشیم .

    در این نشست کرمیان دبیر کمیته اجرایی جشنواره ملی تبلیغات، با ارائه گزارشی از روند برگزاری این جشنواره به چگونگی اجرای آن پرداخت.در ابتدای همایش نیز سفیدی رییس جشنواره ملی تبلیغات نیز با اشاره  به اهداف برگزاری این رویداد در خصوص مهم ترین محور های این جشنواره مطالبی بیان کرد.

    نخستین دوره جشنواره ملی تبلیغات طی روز های 19-20 دی ماه سال جاری به میزبانی موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان در مرکز همایش های بین الملل صدا و سیما برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها