عصر خودرو

نگاهی بر صورت های مالی یکساله سیمان شرق

عصر بازار- شرکت سیمان شرق در دوره یکساله منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴مبلغ ۱۲۳ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای خود منظور کرد.

نگاهی بر صورت های مالی یکساله سیمان شرق
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان شرق صورت های مالی یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 94 را بصورت حسابرسی شده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در سال مالی که گذشت، مبلغ یک هزار و 288 میلیارد و 922 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 82 میلیارد و 665 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و زیان عملیاتی دوره به مبلغ 53 میلیارد و 609 میلیون ریال محاسبه شد.

    به زیان عملیاتی دوره هزینه های مالی اضافه شد و با کسر درآمدهای غیر عملیاتی از آن زیان خالص به مبلغ 102 میلیارد و 877 میلیون ریال دست آمد و بر این اساس مبلغ 94 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است از زیان خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 123 میلیارد و 91 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها