عصر خودرو

شرایط سخت تولید برای تأمین مواد اولیه ؛

هفت خوان دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی

عصر بازار- رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران با بیان اینکه علی رغم تمام صحبت ها در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به تولیدکنندگان این موضوع هنوز به صورت محدود اجرایی می شود، گفت: در حال حاضر شرایط بسیار سختی برای واحدهای تولیدی به وجود آمده است.

هفت خوان دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، ابوالفضل روغنی، با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط بسیار سختی برای واحدهای تولیدی به وجود آمده است، اظهارداشت: نوسانات نرخ ارز عاملی شده تا تأمین مواد اولیه برای واحدهای تولیدی به سختی امکان پذیر باشد علاوه بر این کشش بازار هم اجازه افزایش قیمت ها را به تولیدکنندگان نمی دهد.

    رئیس کمیسیون صنایع اتاق ایران با بیان اینکه علی رغم تمام صحبت ها در تخصیص ارز 4200 تومانی به تولیدکنندگان این موضوع هنوز به صورت محدود اجرایی می شود، افزود: تولیدکنندگان در حال حاضر ترجیح می دهند به جای منتظر ماندن در لیست دریافت ارز با زحمت بسیار ارز مورد نیاز خود را از بازار تهیه کنند.

    وی با بیان اینکه به نظر می رسد باید از شرایط تحریم فرصت ایجاد کرده و به توسعه صنایع خود بپردازیم ، گفت: دولت باید در شرایط فعلی یک بسته حمایتی مناسبی را برای تولیدکنندگان تعریف کند تا آنها امکان فعالیت را در بازار پیدا کنند.

    برچسب ها