عصر خودرو

رویداد تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری در اصفهان برگزار می شود

عصر بازار- چهارمین رویداد تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری ۱۷ تا ۲۰ دی ماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

رویداد تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری در اصفهان برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، این رویداد تخصصی شامل برگزاری نمایشگاه، نشست های تخصصی، همایش و جشنواره درباره بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری است.
    مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در این باره گفت: با توجه به روند رو به تغییر و همراه با بهبود فضای کشور در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری، رویکردی متفاوت با سال های گذشته در این زمینه در نظر گرفته می شود.
    رسول محققیان افزود: در این جهت این رویداد به طور تخصصی و حرفه ای در همه زمینه های موضوعی صنعت بیمه، بورس و بازار سرمایه، نظام پولی و بانکی، صرافی و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مختلف برگزار خواهد شد.
    بر اساس این گزارش، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، شرکت های پذیرفته شده در بورس و فرا بورس، شرکت های سبد گردان و مشاور سرمایه گذاری، موسسات خدمات مالی، حسابداری و حسابرسی، شرکت های بیمه، صرافی ها، کارگزاری ها، شهرداری ها، شرکت های لیزینگ، ارکان بازار سرمایه، دانشگاه ها و موسسات آموزشی و اشخاص حقیقی و حقوقی سرمایه پذیر از مخاطبان این رویداد هستند.
    چهارمین رویداد تخصصی بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری 17 تا 20 دی ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها