عصر خودرو

بورس باز هم کانال شکنی کرد:

رشد چشمگیر ۱۹۴۲ واحدی شاخص در بازار امروز

عصر بازار- در پایان معاملات شاخص کل در بازاری پرحجم و مثبت و متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، وغدیر، کچاد، کگل، فملی، پارسان و تاپیکو با رشد چشمگیر مجدد حدود ۱۹۴۲ واحدی، در قله ۱۰۶ هزار واحدی آرام گرفت که در این نمادهای خودرو و اخابر بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

رشد چشمگیر ۱۹۴۲ واحدی شاخص در بازار امروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، با تشکیل صف خرید نمادهای ذوب و کاوه، ادامه صف خرید نمادهای فایرا و فنورد، شاهد برگشت سریع بازار و اصلاح و استراحتی کوتاه تر از انتظار فعالان بازار سرمایه بودیم که دلیل آنرا ادامه ورود نقدینگی پرقدرت، تازه نفس و جدید به بازار سرمایه می توان عنوان کرد.
    به این ترتیب گروه فلزی و معدنی بیشترین رشدهای قیمتی بازار امروز را به خود تخصیص دادند در این میان نماد فملی پس از انتشار شفاف سازی (دلایل کاهش فروش اسفند ماه 96 و تاخیر در ارسال گزارش عملکرد ماهانه اردیبهشت ماه 97) با رشد حدود 20 درصدی به گردونه دادوستدها بازگشت.
    نماد شرانل پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی 1000 ریالی با رشد 16 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. از دیگر نمادهای موردتوجه گروه فرآورده های نفتی می توان به صف خرید یا رشدهای حوالی 5 درصدی ونفت، شسپا و شنفت اشاره کرد، شبندر هم در حاشیه 2 درصد مثبت قرار داشت مابقی متعادل منفی بودند.
    در گروه های اکثرا متعادل و منفی خودرویی، حمل و نقل و لیزینگی، نمادهای خمحور و خفنر صف خرید، نمادهای حسینا، حپارسا، خنصیر، ولغدر و ولصنم معاملاتی مثبت را تجربه کردند ، نمادهای خکار و خاور نیز پس از انتشار شفاف سازی (به ترتیب کاهش 62 درصدی سود و افزایش 80 درصد زیان-ساختن زیان سنگین 2,086 ریالی) بازگشایی و به ترتیب  با افت 5 و 7 درصدی مواجه شدند.
    همچنین امروز شاهد توقف نمادهای بسیاری از جمله کمنگنز، خزر و کخاک جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی، چافست جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه بودیم.

    برچسب ها