عصر خودرو

بورس رکورد ۵۰ ساله را شکست:

پرش بی سابقه شاخص بر قله ۱۰۲ هزار واحدی

عصر بازار- در جریان معاملات امروز شاخص کل با رشد قابل توجه ۳ هزار و ۳۰۶ واحدی به ارتفاع ۱۰۲ هزار و ۴۵۲ واحد رسید. در این میان نمادهای فولاد، فارس، اخابر، کگل، تاپیکو، جم و فخوز بیشترین تاثیر مثبت را بر جایی گذاشتند.

پرش بی سابقه شاخص بر قله ۱۰۲ هزار واحدی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در پایان معاملات شاخص کل در بازاری سراسر مثبت اما متاثر تر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، فارس، اخابر، کگل، فخوز، جم، تاپیکو و پارسان با رشد چشمگیر حدود 3306 واحدی موفق به فتح قلع 100 هزار واحدی شد که در این بین معدود نمادهای وکار و سمازن بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
    در جریان معاملات امروز عمده نمادهای گروه خودرو صف خرید تشکیل دادند خساپا با 47 میلیون سنگین ترین صف گروه را داشت. فلزی ها و معدنی ها نیز پر قدرت ترین رشد بازار را داشتند و عمده نمادهای گروه صف خرید قبال توجه داشتند.
    در گروه های پرتقاضا و اکثرا صف خرید شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها، نماد شیراز پس از افشای اطلاعات با اهمیت با رشد چشمگیر حدود 18.5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.
    نماد پرحاشیه فایرا پس از ارائه شفاف سازی (در خصوص رشد بیش از 20 درصدی قیمت) با رشد حدود 1.5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت که در ادامه بازار با رشد 10 درصدی به صف خرید رسید.
    در گروه کوچک غذایی، نمادهای بهپاک، غبشهر، غگلپا، غگلستا، غبهنوش و غشصفا با صف خرید، نمادهای غسالم، غدام، غگل و غفارس با صف فروش همراه می باشند و نمادهای غمارگ و غشاذر پس از ارائه شفاف سازی (در خصوص رشد بیش از 20 درصدی قیمت)، با رشد به ترتیب حدود 10 و 5.5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفتند.
    نماد ارزنده ریشمک پس از ارائه شفاف سازی در خصوص رشد بیش از 20 درصدی قیمت، با رشد مجدد حدود 14.5 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت این در حالیست که سایر نمادهای گروه دانش محور دارویی معاملاتی اکثرا کم حجم اما متعادل و مثبت را تجربه کردند.
    در گروه های مهجور بانکی و بیمه ای که همسو با جو هیجانی و مثبت بازار، اکثرا معاملاتی متعادل و مثبت را تجربه کردند، ادامه صف فروش نماد وکار و قرمز پوشی، معاملات منفی اما کم حجم نمادهای آسیا، وسینا، وخاور، دانا، ورازی و اتکای، جلب توجه میکرد، نماد بپاس نیز جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه صاحبان سهام در پایان دادوستدها متوقف گردید.

    برچسب ها