عصر خودرو

حسابرسی شده؛

انتشار صورت های مالی یک ساله "ونیرو"

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری نیرو در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۳۳۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

انتشار صورت های مالی یک ساله "ونیرو"
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری نیرو با انتشار صورت های مالی یک ساله منتهی به 31 شهریور ماه امسال، بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 45  میلیارد و 960 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری و فروش سرمایه گذاری داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و زیان عملیاتی دوره به مبلغ 16 میلیارد و 606 میلیون ریال محاسبه شد.

    به زیان عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی افزوده شد و با کسر درآمدهای متفرقه به آن، سود خالص دوره به مبلغ 331 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 37 میلیارد و 25 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها