عصر خودرو

وزیر راه و شهرسازی :

تأمین مالی ۱.۲ میلیارد یورویی پروژه برقی کردن راه‌آهن گرمسار ـ اینچه‌برون

عصر بازار- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد برقی کردن راه‌آهن گرمسار ـ اینچه‌برون به امضا رسیده است، گفت: تأمین مالی ۱.۲ میلیارد یورویی برای این پروژه انجام شده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

تأمین مالی ۱.۲ میلیارد یورویی پروژه برقی کردن راه‌آهن گرمسار ـ اینچه‌برون
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان، عباس آخوندی با اشاره به تسهیلات پس‌انداز مسکن یکم اظهار کرد: خوشبختانه طبق آمار اعلام شده از سوی بانک مسکن حدود 5 هزار و 100 نفر در این صندوق پس‌انداز کرده اند که همه آن‌ها برای خرید مسکن در بافت فرسوده و ناکارآمد شهری شرایط دریافت تسهیلات با نرخ بهره 6 درصد را دارا هستند.

    وی افزود: پیشنهاد ما به تمام مردم این است که از این تسهیلات استفاده کنند، خوشبختانه تاکنون استقبال بسیار خوب بوده و شاهد رشد 15 درصدی در سپرده‌گذاری بوده‌ایم.

    آخوندی با اعلام استقبال دولت از حضور مردم در این طرح گفت: با استفاده از طرح پس‌انداز مسکن یکم، مردم به تسهیلات 6 درصد برای خرید خانه در بافت فرسوده و هشت درصد برای خرید ملک در سایر نقاط دسترسی پیدا می‌کنند.

    وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اهمیت برقی کردن راه‌آهن گرمسار ـ اینچه‌برون گفت: اکنون قرارداد برقی کردن راه‌آهن گرمسار ـ اینچه‌برون با طرف روس به امضا رسیده و تأمین مالی 1.2 میلیارد یورویی برای این پروژه انجام شده و به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه خواهیم بود.

    آخوندی با اشاره به موضوع راه آهن گرگان ـ مشهد بیان کرد: هم‌اکنون مقدمات این پروژه در حال انجام بوده که بعد از امضای قرارداد رسمی و تأمین مالی جزئیات را در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

    وی افزود: خوشبختانه در جهت عقد قرارداد تجاری و تأمین مالی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

    برچسب ها