عصر خودرو

شرکت اُ ام وی اتریش هم از ایران می رود

عصر بازار- شرکت اُ ام وی اتریش اعلام کرد پروژه لرزه‌نگاریش در ایران را به پایان می‌رساند اما دیگر پروژه جدیدی در کشور دنبال نخواهد کرد.

شرکت اُ ام وی اتریش هم از ایران می رود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، مدیر ارشد اجرایی شرکت اُ ام وی اتریش در مورد فعالیت این شرکت در ایران گفت این گروه اتریشی در نظر دارد تا  مطالعات لرزه نگاری در ایران را به پایان برساند اما پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها علیه ایران، پروژه‌های بیشتری را در این کشور دنبال نخواهد کرد.

    راینر سیله گفت: «بیایید با این موضوع روبرو شویم؛ شما نمی‌توانید به آسانی در ایران کار کنید... تحریم‌های آمریکا به نسبت هرگونه خسارتی که اروپا ممکن است .... پیشنهاد کند، برای فعالیت‌های اُام وی ریسک بزرگ‌تری دارد.»

    امضاکنندگان اروپایی برجام گفته‌اند که خواهان حفظ توافق هسته‌ای هستند و ممکن است به شرکت‌های اروپایی که از تحریم‌های آمریکا متضرر می‌شوند، خسارت بپردازند.

    شرکت او ام وی فعالیت خود در ایران را در سال 2001 به عنوان اپراتور بلوک اکتشافی مهر آغاز کرد. این شرکت اتریشی در سال 2006 به دلیل تحریم ها فعالیت خود در ایران را متوقف ساخت، اما پس از برجام، چند موافقتنامه برای اجرای پروژه های جدید در ایران به امضا رسانده است.

    شرکت اُ ام وی فعالیت خود در ایران را در سال 2001 به عنوان اپراتور اکتشاف بلوک مهر در غرب این کشور آغاز کرد. این شرکت در سال 2006 فعالیتش در ایران را به علت تحریم‌ها متوقف کرد اما پس از برجام، چندین توافق نامه برای پروژه‌های جدید با تهران امضا کرد.

    برچسب ها