عصر خودرو

بورس انرژی میزبان عرضه دو محصول پالایشی

عصر بازار- بورس انرژی عرضه ال سی او پالایش نفت شیراز و اکستراکت نفت سپاهان را روز جاری برای نخستین بار در رینگ بین الملل بازار فیزیکی انجام می دهد.

بورس انرژی میزبان عرضه دو محصول پالایشی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در بازار فیزیکی بورس انرژی امروز کالاهای متانول پتروشیمی زاگرس، برش سنگین و سوخت کوره سبک پتروشیمی تبریز، پنتان پلاس پتروشیمی پارس، میعانات گازی مجتمع گازی پارس جنوبی، حلال 404 پالایش نفت شیراز، رافینت پالایش نفت کرمانشاه در رینگ داخلی و ال سی او پالایش نفت شیراز، اکستراکت نفت سپاهان، نفت گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از مبادی ساری و اصفهان به مقاصد عراق و افغانستان و نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را عرضه می کند.

    تابلوی برق بازار فیزیکی

    بر اساس این گزارش، در جریان معاملات روز گذشته، در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی، یک میلیون و 344 هزار کیلووات ساعت برق عرضه شده توسط نیروگاه طوس مورد معامله قرار گرفت که ارزش آن بالغ بر577 میلیون و 920 هزار ریال شد.

    اوراق بهادار قابل معامله

    در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی، در بازار گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و در نماد «پرند» تعداد یک میلیون و 396 هزار از گواهی‌های این صندوق با ارزش بیش از 4 میلیارد و 997 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    توقف و بازگشایی نمادها

    از سویی دیگر، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 19 تیر 97 گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 24 خرداد 97 متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

    برچسب ها