عصر خودرو

ارزش معاملات امروز فرابورس از یک هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال گذشت

عصر بازار- در جریان معاملات روز جاری در فرابورس ایران، بیش از ۶۹ میلیون ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

ارزش معاملات امروز فرابورس از یک هزار و ۱۲۷ میلیارد ریال گذشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات 23 آذر‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 69 میلیون و 830 هزار ورقه بهادار در 14 هزار و 537 نوبت به ارزش یک هزار و 127 میلیارد و 10 میلیون ریال به اتمام رسید وآیفکس هم با افزایش 2.5 واحدی نسبت به روز قبل در رقم 681.42  واحد بسته شد.
    بهمن دیزل با داد و ستد 6 میلیون و 900 هزار سهم  به ارزش 25 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روزانه را به نام خود ثبت کرد و هر برگه اوراق تسهیلات مسکن نیز در محدوده 713 تا 720  هزار ریال معامله شد.
    این گزارش حاکیست، سهام قند چهارمحال در کنار فولاد آلیاژی یزد و هلدینگ خاورمیانه بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های بیمه نوین، عمران و توسعه شاهد و پالایش نفت لاوان با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    طبق این گزارش، پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس شامل نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، بهمن دیزل، ذوب آهن اصفهان ، بانک دی، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و خدمات بندری سینا بود.
    علاوه بر این، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 4 میلیون و 480 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به داد و ستد 540 هزار و 340 ورقه اجاره مپنا بود.
    خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 945 هزار و 28 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.15 درصد کاهش نسبت به روز قبل، معادل 25.77 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها