عصر خودرو

با وجود افزایش بهای دلار؛

مواد پلیمری در سراشیبی قیمت قرار گرفتند

عصر بازار- مقایسه فهرست جدید قیمت محصولات پتروشیمی با دوهفته گذشته نشان می دهد که با وجود رشد ۴۷۰ تومانی دلار معادل ۱/۳ درصد ، اکثر مواد پلیمری با افت قیمت روبه رو شده اند.

مواد پلیمری در سراشیبی قیمت قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در صدر افت قیمت محصولات پلیمری، پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی با 5.3 و 4.3 درصد نسبت به دو هفته گذشته قرار دارند.

    به این ترتیب قیمت پلی پروپیلن های نساجی از 3 هزار و 396 تومان به 3 هزار و 217 تومان برای عرضه در دو هفته آینده رسید. همچنین پلی پروپیلن های شیمیایی نیز از قیمت 4 هزار و 7 تومان به 3 هزار و 836 تومان رسیدند.

    در همین حال در رده های بعدی افت قیمت پلی اتیلن های سنگین اکستروژن PE80 با 2.6 درصد و PE100 با 1.1 درصد افت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند.

    همچنین پی وی سی ها نیز نسبت به دو هفته گذشته روندی نزولی داشتند، به طوری که با یک درصد افت روبه رو شدند، به این ترتیب قیمت گرید 70 از 2 هزار و 475 تومان به 2هزار و 451 تومان رسید. همچنین گرید 65 نیز از 2 هزار و 250 تومان به 2 هزار و 228 تومان برای عرضه در نیمه اول دی ماه رسید.

    به این ترتیب پلی اتیلن های سنگین بادی، پلی اتیلن های ترفتالات نساجی، پلی اتیلن های سنگین فیلم و پلی اتیلن های سبک خطی، پلی اتیلن های سنگین دورانی و پلی اتیلن های سنگین تزریقی نیز نسبت به دو هفته گذشته روندی نزولی داشتند.

    در همین حال قیمت پلی اتیلن ترفتالات گرید بطری نسبت به دو هفته گذشته با نوسان اندک روبه رو شد، به طوری که گرید 821 و 825 نسبت به دو هفته قبل ثابت ماندند و گرید 781 و 785 نیز یک تومان نسبت به دو هفته قبل افزایش قیمت داشتند.

    البته قیمت پلی استایرن های معمولی و مقاوم نسبت به دو هفته گذشته روندی مثبت داشتند، به طوری که پلی استایرن معمولی 2.5 درصد و پلی استایرن مقاوم 1.8 درصد نسبت به دو هفته گذشته رشد داشتند.

    در همین حال پلی اتیلن های سبک فیلم و پلی استایرن های انبساطی نسبت به دو هفته گذشته با یک درصد رشد روبه رو شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها