عصر خودرو

"فاراک "تکذیب کرد!

عصر بازار- ماشین سازی اراک شایعه انعقاد قرارداد یک شرکت روسی مبنی بر ساخت هزار واگن باری با شرکتهای ایرانی و واگذاری ساخت بخشی از آن در قالب تفاهم نامه به این شرکت را تکذیب کرد.

"فاراک "تکذیب کرد!
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، فاراک  طی شفاف سازی اعلام کرده است بازگشت به نامه واصله از شرکت بورس اوراق بهادار تهران مبنی بر لزوم رعایت ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به استحضار می‌رساند تفاهم نامه منعقد شده با شرکت روسی RM RAIL با توجه به پتانسیل های موجود در این شرکت و در زمینه های تخصصی شرکت مزبور صورت گرفته است که خبر آن در پایگاههای رسمی شرکت ماشین سازی اراک در تاریخ 1397/03/05 منتشر شده است  و خبر درج شده در خبرگزاری ایرنا در تاریخ 1397/03/09 مبنی بر « انعقاد قرارداد ساخت هزار واگن باری با شرکتهای ایرانی و واگذاری ساخت بخشی از آن در قالب تفاهم نامه به ماشین سازی اراک » صحیح نبوده که متأسفانه برخی از خبرگزاری ها به همان استناد ، خبر مزبور را منتشر نموده اند.
      با تذکر صورت گرفته خبرگزاری مزبور ، خبر منتشر شده قبلی را در تاریخ 1397/03/13اصلاح نمود  . لازم بذکر است یکی از خبرگزاریها ( ایلنا ) در تاریخ 1397/03/05 خبر صحیح را منتشر نموده است.

    برچسب ها