عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۶۱۶ میلیون ریال زیان واگذاری "خگستر"

عصر بازار- شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو در پایان دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ آبان ماه ۹۴ مبلغ چهار میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال سود حاصل از فروش سهام کسب کرد.

کسب ۶۱۶ میلیون ریال زیان واگذاری "خگستر"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 94 را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده سه هزار و 177 میلیارد و 728 میلیون ریال و ارزش بازار چهار هزار و 336 میلیارد و یک میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 707 میلیون ریال کاهش یافت و به سه هزار و 177 میلیارد و 21 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن نیز با مبلغ 75 میلیارد و 756 میلیون ریال کاهش معادل چهار هزار و 260 میلیارد و 245 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است "خگستر" در دوره یاد شده سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 47 میلیارد و 212 میلیون ریال خریداری کرد و با فروش تعدادی از سهام چند شرکت بورسی با بهای تمام شده 47 میلیارد و 919 میلیون ریال و مبلغ 47 میلیارد و 303 میلیون ریال معادل 616 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها