عصر خودرو

مدیرعامل تاسیسات دریایی :

افزایش مراجعه چینی‌ها برای همکاری در پروژ‌ه‌ها

عصر بازار- مدیرعامل تاسیسات دریایی گفت: با خروج امریکا از برجام باید زمان بگذرد و ببینیم که آیا اروپا جرات می‌کند از زیر سایه امریکا خارج شود یا خیر.

افزایش مراجعه چینی‌ها برای همکاری در پروژ‌ه‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا، ابوالقاسم رحمانی با اشاره به اینکه مهمترین مشکل ما برای اجرای پروژه‌ها تامین سرمایه است، اظهار داشت: ما در زمینه اجرا مشکلی نداریم و خروج احتمالی شرکت‌های خارجی از پروژه‌ها خللی در برنامه‌های ما ایجاد نمی‌کند.

    وی افزود: کمکی که ما نیاز داریم از شرکت‌های خارجی دریافت کنیم روی E&P ها است. در زمینه اجرا مشکلی نداریم و طی سال‌های گذشته ظرفیت بالایی در زمینه انجام پروژه‌ها در کشور ایجاد شده است.

    مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی تصریح کرد: آنچه اکنون برای ما اهمیت دارد این است که بتوانیم از حضور شرکت‌های خارجی برای تامین سرمایه استفاده کنیم.

    وی با بیان اینکه ما اکنون نیاز به تجهیزات خاصی نداریم و همه را قبلا تهیه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: ما برای همکاری در پروژه‌ها بیشتر دنبال شرکت‌های اروپایی هستیم البته چینی‌ها هم خیلی مراجعه می‌کنند.

    رحمانی یادآور شد: در هر صورت با خروج امریکا از برجام باید زمان بگذرد و ببینیم که آیا اروپا جرات می‌کند از زیر سایه امریکا خارج شود یا خیر.

    برچسب ها