عصر خودرو

ثبت ۱۱ هزار و ۳۲۴ نوبت معامله در بازار فرابورس

عصر بازار- بازار فرابورس در روز جاری شاهد معامله ۶۵ میلیون ورقه بهادار در ۱۱ هزار و ۳۲۴ نوبت بود.

ثبت ۱۱ هزار و ۳۲۴ نوبت معامله در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری ”عصربازار»، معاملات امروز با خرید و فروش 64 میلیون و 950 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 324 نوبت به ارزش 400 میلیارد و 760 میلیون ریال به پایان رسید و آیفکس در پایان با کاهش 3.7 واحدی نمایانگر عدد 678.98 شد.
    معامله‌گران فرابورسی بیشترین حجم معاملات خود را در روز جاری به داد و ستد 5 میلیون و 20 هزار سهم سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین به ارزش 21 میلیارد ریال اختصاص دادند و نماد شرکت‌های بهمن دیزل، ذوب آهن اصفهان و بانک دی پربیننده‌ترین نمادهای امروز بودند.
    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام بیمه نوین و پس از آن فن آوا و تدبیرگران فارس و خوزستان بود و در سوی دیگر بازار هم قاسم ایران، پالایش نفت لاوان و پالایش نفت تهران با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 700 تا 718 هزار ریال دست به دست شد.
    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله یک میلیون سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداری شیراز با داد و ستد 100 هزار ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت قاسم ایران پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی و نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد بازگشایی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها