عصر خودرو

در کدال؛

عملکرد ۶ ماهه "بشهاب" حسابرسی شده منتشر شد

عصر بازار- شرکت لامپ پارس شهاب پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۴ را با سرمایه ۱۶۲ میلیارد ریال و بصورت حسابرسی شده مبلغ ۶۰۶ ریال اعلام کرده است و طی دوره ۶ ماهه نخست امسال با اختصاص ۱۷۰ ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۸ درصد از پیش بینی هایش را پوشش داد.

عملکرد ۶ ماهه "بشهاب" حسابرسی شده منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، بر اساس این گزارش این شرکت در دوره 6 ماهه یاد شده موفق شد معادل 28 درصداز فروش، 29 درصد از بهای تمام شده فروش، 22 درصد سود ناخالص، 15 درصد از سود عملیاتی و 28 درصد از سود خالص را محقق کند.

    گفتنی است مطابق با صورت های مالی منتشر شده "بشهاب" در نیمه نخست امسال ، این شرکت موفق شد معادل 596 میلیارد و 664 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.
    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش کسر شد و سود ناخالص دوره به 57 میلیارد و 884 میلیون ریال رسید.
    از سود ناخالص دوره هزینه های اداری، عمومی و فروش کسر و با افزوده شدن درآمدها عملیاتی به آن سود عملیاتی دوره معادل 23 میلیارد و 282 میلیون ریال محاسبه شد .
    از سود عملیاتی نیز هزینه های مالی کسر و با افزوده شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن معادل 28 میلیارد و 767 میلیون ریال سود خالص بدست آمد و بر این اساس مبلغ 533 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای دوره افزوده شد و در نهایت مبلغ  158 میلیارد و 462 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    برچسب ها