عصر خودرو

پاسخِ "سپ" به یک شایعه

عصر بازار- شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش در نماد «سپ» در خصوص گزارش منتشر شده در پایگاه خبری اینترنتی مبنی بر مصوبه هیات وزیران در خصوص رفع انحصار شرکتهای PSP شفاف سازی کرد.

پاسخِ "سپ" به یک شایعه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، شرکت اعلام داشت: 1- این شرکت اساسا اعتقادی به ایجاد انحصار در حوزه کاری خود ندارد و طی سالهای ایجاد تا کنون همواره مدافع فضای باز در همه کسب و کارها میباشد. 2-در مصوبه هیات وزیران اشاره به ایجاد دسترسی های لازم به شرکت های فین تک نموده که سپ همواره از این موضوع استقبال نموده و این اتفاق را نه تنها محدودیتی برای کسب و کار خود نمیداند بلکه اعتقاد دارد که از این طریق با اختصاصی سازی محصولات در بخشهای مختلف میتواند ضمن توسعه بازار خود موجب افزایش مطلوبیت برای مشتریان شود. نمونه های زیادی از همکاری با شرکتهای مختلف موید این موضوع میباشد. 3- مصوبه هیات وزیران با تعیین بانک مرکزی به عنوان متولی اصلی ساماندهی به حوزه فین تک ها و استارت آپ ها میتواند گام مثبتی در جهت بهره گیری از توان نوآوری شرکتهای کوچک را فراهم آورد.
    در کنار این و در آخرین بند مصوبه تاکید نموده که سازمان تنظیم مقررات رادیویی متولی قیمت گذاری در حوزه بهای خدمات USSD است که خود میتواند گام مثبتی در جهت رفع دغدغه های شرکتهای PSP باشد.

    برچسب ها