عصر خودرو

رئیس کمیسیون عمران مجلس:

ای تی آر های خریداری شده بدون تاخیر تحویل ایران می شود

ایرباس به لیست بدعهدی های آمریکا می پیوندد

عصر بازار- رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به نزدیک شدن به زمان تحویل ای تی آرهای خریداری شده گفت: هیچ خللی در تحویل این نوع هواپیماها صورت نخواهد گرفت.

ای تی آر های خریداری شده بدون تاخیر تحویل ایران می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضایی با اشاره به سرنوشت ATRهای خریداری شدن پس از حواشی فعلی برجام، گفت: طبق قرارداد انجام شده هواپیماهای خریداری شدن سر موعد به ایران تحویل خواهد شد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فرانسه در خصوص تحویل ای تی آرهای خریداری شده از سوی ایران بدعهدی نخواهد کرد، افزود: این هواپیماها توانسته اند بسیاری از فرودگاه های کشور را از حالت زیان ده بودن خارج کنند.

    بعید است فرانسه در خصوص قراردادهای خرید ای تی آر بدعهدی کند

    نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در موافقت های بین المللی عمل به تعهدات از هر چیزی مهم تر است، تصریح کرد: بعید است فرانسه در خصوص قراردادهای خرید ای تی آر بدعهدی کند.

    وی با بیان اینکه در مجموع 20 هواپیمای ای تی آر خریداری شده است، گفت: به طور حتم با تحویل همه ای تی آرهای خریداری شده نوسازی ناوگان هوایی کشور سرعت خواهد گرفت.

    تحویل ایرباس به ایران بعید است

    این نماینده مردم در مجلس دهم، همچنین با اشاره به سرنوشت ایرباس، افزود: بعید است با توجه به خروج آمریکا از برجام ایرباس تحویل ایران شود.

    رضایی با بیان اینکه آمریکا یکی از عمده سهام داران ایرباس است، تصریح کرد: بدعهدی آمریکا توافق ایران با ایرباس را بر هم می زند.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هیچ گونه پولی بابت خرید ایرباس هنوز پرداخت نشده از این منظر ضرری متوجه کشور ما نیست.

    برچسب ها