عصر خودرو

جابجایی ۳۸۱ میلیون سهم در بازار امروز

عصر بازار- سرمایه گذاران بورسی امروز تعداد ۳۸۱ میلیون سهم به ارزش ۶۰۲ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال را در بورس اوراق بهادار خریداری کردند.

جابجایی ۳۸۱ میلیون سهم در بازار امروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه داد و ستدهای امروز سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار شاخص با 17.41 واحد افزایش به 62 هزار و 409 واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با 7.60 واحد رشد به 9 هزار و 638 واحد رسید. معاملات امروز در 27 هزار و 186 دفعه انجام شد.

    شاخص آزاد شناور هم، با افزایش 72 واحدی عدد 68 هزار و 383 واحد را تجربه کرد، همچنین شاخص بازار اول در حالی با افزایش 39 واحدی به 42 هزار و 871 واحد رسید که شاخص بازار دوم با 122 واحد افت، بر روی عدد 141 هزار و 161 واحد ایستاد.
    امروز نماد معاملاتی شرکت‌های بانک ملت با 26.82 واحد و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و بانک تجارت هر کدام با 19 واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر روند شاخص کل گذاشتند.
    نمادهای نوسازی و ساختمان تهران، کنتورسازی ایران، کارتن ایران، لیزینگ رایان سایپا و مارگارین بیشترین افزایش قیمت را در معاملات امروز داشتند. در مقابل، قند نیشابور، قند لرستان، قند هکمتان و کارخانجات تولیدی شیشه رازی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.
    طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، بانک خاورمیانه، شهرسازی و خانه‌سازی باغ‌میشه، بیمه سامان از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های بهمن لیزینگ، پتروشیمی شیراز، پارس سرام، موتوژن، تایدواتر خاورمیانه، ایران ارقام،‌ گروه دارویی سبحان متوقف شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها