عصر خودرو

بزرگترین بانک آلمان ۷ هزار نفر از کارمندان خود را تعدیل می‌کند

عصر بازار- دویچه بانک آلمان قصد دارد برای کاهش هزینه های خود ۷ هزار نفر از کارمندان خود را تعدیل نیرو کند.

بزرگترین بانک آلمان ۷ هزار نفر از کارمندان خود را تعدیل می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، دویچه بانک، بزرگترین بانک آلمان اعلام کرد که تعداد 7 هزار از کارمندان خود را در قسمت های مختلف جهان تعدیل نیرو خواهد کرد. در حال حاضر دویچه بانک 97 هزار کارمند در سراسر جهان دارد که قصد دارد تعداد آنها را به کمتر از 90 هزار کارمند کاهش دهد.

    این تصمیم دویچه در راستای تغییر ساختار در کاهش هزینه ها و ذخیره سوددهی خود است. دویچه اعلام کرد که فروش سهام خود را تا 25 درصد کاهش می دهد و در چگونگی فعالیت های اقتصادی خود تجدید نظر می کند.  

    بزرگترین بانک آلمان اعلام کرد که این کاهش فروش سهام، سرمایه گذاری این بانک را با پول قرضی تا 100 میلیارد یورو، معادل 117 میلیارد دلار کاهش خواهد داد که بیشترین رویکرد کاهش هزینه ها در سال جاری میلادی برای این بانک محسوب می شود.

    کریستین سوئینگ، مدیر عامل دویچه بانک گفت: به تعهدات خود در ارتباط با بانک تعاون و سرمایه گذاری خود و نیز حضور بین المللی دویچه بانک پایبند می مانیم و نسبت به این موضوع تردیدی نداریم. وی در ادامه گفت: دویچه گزینه اروپا در فاینانس بین المللی و بازارهای سرمایه است و باید در مورد اینکه به درستی چه کاری را انجام می دهیم، تمرکز کنیم.

    بر پایه این گزارش، سهام داران دویچه بانک به دلیل رشد کند قیمت سهام این بانک و کاهش درآمدهای دویچه خسته شده اند و از مدیریت بانک تقاضای سرعت بخشیدن به فرآیند بهبود را در نشست عمومی سالانه دویچه داده اند.

    برچسب ها