عصر خودرو

حمایت بانک حکمت ایرانیان از بزرگترین طرح سلامت کشور

عصر بازار- ریاست هیئت مدیره و مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در سفر به استان اصفهان و در دیدار با مدیر بهره برداری و تعدادی از سرمایه گذاران این پروژه از بزرگترین طرح حوزه سلامت کشور، بازدید بعمل آوردند.

حمایت بانک حکمت ایرانیان از بزرگترین طرح سلامت کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، پروژه بزرگ شهرک سلامت اصفهان ، یکی از بزرگترین پروژه های حوزه سلامت در کشور است که بانک حکمت ایرانیان در جهت کمک به ارتقای سلامت و بهداشت جامعه از این پروژه حمایت خواهد کرد .

    در این دیدار دکتر غفراللهی رئیس هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان با ابراز خوشحالی از سرمایه گذاری عظیم بخش خصوصی در بخش سلامت در اصفهان ، این طرح را در کشور بی نظیر دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح علاوه بر خدمات دهی مناسب و در شان شهروندان اصفهانی ، زمینه اجرای صحیح و اصولی توریسم سلامت از سایر نقاط کشور و حتی سایر کشور ها فراهم شود تا اصفهان بعنوان قطب گردشگری سلامت در منطقه شناخته شود.
    در ادامه نیز دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان ضمن بیان دلایل شکست پروژه های مشابه در کشور، به اهمیت و ضرورت راه اندازی زیرساخت های فناوری اطلاعات در پروژه حاضر و ارتباط با مراکز معتبر دانشگاهی داخل و خارج از کشور اشاره نمود و اعلام آمادگی مجموعه بانک حکمت ایرانیان جهت ساخت و تجهیز دیتا سنتر و زیر ساخت های ارتباطی ، کارتهای چند منظوره هوشمند بانکی جهت پرونده سلامت افراد و نیز سایر موارد لازم پروژه را اعلام نمود و اظهار داشت: بانک حکمت ایرانیان با داشتن توان علمی، عملی و اجرایی لازم برای اجرای پروژه های بزرگ ، در راستای انجام وظیفه اجتماعی خود جهت ارتقای فرهنگ سلامت جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و با تمام توان از سرمایه گذاران خصوصی فعال و کوشا در خدمت رسانی به مردم ، حمایت خواهد کرد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو