عصر خودرو

تغییر مالکیت ۱۰۶ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس

عصر بازار- معاملات آخرین روز معاملاتی هفته در فرابورس با رشد ۲.۵ واحدی آیفکس در مقایسه با روز معاملاتی پیشین به اتمام رسید و ۱۰۶ میلیون و ۵۶۰ هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و ۴۶۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

تغییر مالکیت ۱۰۶ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، بیشترین حجم معاملات به داد و ستد 20 میلیون و 820 هزار سهم سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی به ارزش 138 میلیارد و 380 میلیون ریال اختصاص یافت و نماد شرکت‌های بهمن دیزل، پالایش نفت لاوان، توسعه خدمات بندری سینا، ذوب آهن اصفهان، بانک دی، پالایش نفت تهران و پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان پربازدیدترین نمادهای امروز بازار بودند.

    همچنین، شرکت‌های فولاد آلیاژی یزد، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی و بانک گردشگری بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های بیمه نوین، کوثر مرکزی و بانک سرمایه شاهد بیشترین افت قیمت را در جریان معاملات چهارشنبه تجربه کردند.

    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان با معامله 5 میلیون و 610 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه چادرملو با داد و ستد 950 هزار ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 943 هزار و 412 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 1.35 درصد کاهش نسبت به روز معاملاتی قبل، معادل 25.08 درصد شد.

    هر ورقه حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن هم در بازه 690 تا 700 هزار ریال داد و ستد شد.

    امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه سامان پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید و شرکت باغمیشه پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد بودیم و نماد معاملاتی شرکت بهمن لیزینگ جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام در روز 23 آذر1394، در پایان معاملات امروز متوقف ‌شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو