عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی نیمه نخست امسال "فسپا"

عصر بازار- شرکت گروه صنعتی سپاهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ یک هزار و ۴۷۳ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت.

نگاهی بر صورت های مالی نیمه نخست امسال "فسپا"
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه صنعتی سپاهان با انتشار صورت های مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه امسال، بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ یک هزار و 473 میلیارد و 532 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص کسب کرد.

    بر اساس این گزارش از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ 21 میلیارد و 264 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن معادل 10 میلیارد و 854 میلیون ریال سود عملیاتی بدست آمد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر شد و با اضافه شدن درآمدهای غیر عملیاتی به آن، سود خالص دوره به مبلغ 394 میلیون ریال کسب شد و بر این اساس این شرکت مبلغ یک ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.
    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 289 میلیارد و 37 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها