عصر خودرو

در معاملات امروز به ثبت رسید:

بیش از یک هزار میلیارد ریال معامله در بازارهای فرابورس انجام شد

عصر بازار: در پایان معاملات امروز ۲۲ تیر‌ماه، ۲۹۶ میلیون و ۹۳۰ هزار ورقه بهادار در ۳۵ هزار و ۷۳۵ نوبت دست به دست شد و ارزش آن به یک هزار و ۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال رسید.

بیش از یک هزار میلیارد ریال معامله در بازارهای فرابورس انجام شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فرابورس، امروز ضمن افزایش 22 واحدی شاخص ، بالغ بر یک هزار و 6 میلیارد ریال معامله در فرابورس ایران انجام شد.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 64 میلیون و 190 هزار سهم به ارزش 118 میلیارد و 850 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات روز جاری را به خود اختصاص داد.

    امروز آیفکس با رشد 21.9 واحدی به 822.29 واحد رسید و سهام شرکت‌های پتروشیمی مارون، هلدینگ خاورمیانه و پالایش نفت تهران بیشترین تأثیر مثبت را در شاخص فرابورس داشتند.

    در جریان معاملات روز جاری، بیشترین افزایش قیمت مربوط به سهام شرکت‌های پالایش نفت شیراز، زرین معدن آسیا و سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان بود و در سوی دیگر بازار هم شرکت‌های معادن مس، پتروشیمی لاوان و حق تقدم سرمایه گذاری مسکن شمال‌غرب با بیشترین کاهش قیمت سهام مواجه شدند.

    بازار اوراق با درآمد ثابت شاهد معامله 14 هزار ورقه اجاره سه ماهه مسکن در روز جاری بود و بیشترین حجم معاملات ETF هم به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد با خرید و فروش 356 هزار و 50 سهم اختصاص یافت.

    همچنین، پذیره‌نویسی اوراق اجاره 4 هزار و 500 میلیارد ریالی مخابرات ایران، تا فردا به مدت 1 روز کاری تمدید شد.

    گفتنی است، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های مهندسی صنعتی روان فن آور و زرین معدن آسیا پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام و تقسیم سود نقدی هر سهم، بودیم و نماد معاملاتی شرکت‌های بیمه آرمان و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز چهارشنبه مورخ 24 تیر در پایان معاملات امروز، متوقف شد.

    برچسب ها