عصر خودرو

صعود ۳۲۰ تومانی دلار دولتی در مدار ۳۶۵

عصر بازار- دلار دولتی در ۳۶۵ روز گذشته حدود ۳۲۰ تومان گران شد.

صعود ۳۲۰ تومانی دلار دولتی در مدار ۳۶۵
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، در حدود یک سال گذشته روند تغییرات نرخ دلار در مرکز مبادلات ارزی به ویژه نیمه ابتدایی امسال در شیب نسبتا تندی قرار گرفت و در دوره ای که نوسان چندانی در بازار ارز وجود نداشت، تحولات قیمتی ارز دولتی به سمت بازار رقم خورد. به طوری که حتی در دوره ای فاصله بین دو نرخ آزاد و مبادله ای به کمتر از 500 تومان هم رسید.

    این در حالی است که در سال جاری و از حدود تیرماه تاکنون که بازار ارز در مقاطع مختلف دستخوش نوسان شده و از سویی دیگر از شتاب رشد قیمت دلار مبادله ای از شهریور ماه کاسته و حتی در دوره‌ای متوقف شده است، فاصله بین دو نرخ ارز به حدود 650 تومان رسیده است.

    بررسی روند تغییرات نرخ ارز در مرکز مبادلات ارزی حاکی از آن است که این ارز از حدود 3690 تومان در همین دوره در سال گذشته اکنون با رشد 320 تومانی به 3010 تومان رسیده است. مسیری که البته از آذر 1393 تا پایان شهریور امسال شیب تندی دارد ولی در حدود سه ماه اخیر تا حدودی متوقف شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها