عصر خودرو

ادامه افزایش قیمت سکه در بازار

عصر بازار- اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از اردیبهشت ماه نشان دهنده افزایش ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ تومانی سکه بهار آزادی و افزایش ۱۶۱ هزار تومانی سکه طرح امامی در بازار بوده است.

ادامه افزایش قیمت سکه در بازار
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان،  روند کلی سکه بهار آزادی در اردیبهشت ماه نشان دهنده نوسان قیمت بوده است.

    این سکه اردیبهشت ماه را با رقم یک میلیون و 770 هزار و 500 تومان آغاز کرد، تا پنج روز ابتدایی ماه روند نزولی به خود گرفت به گونه‌ای که در پنجمین روز به ارزش یک میلیون و 710 هزار و 500 تومان مورد معامله قرار گرفت. پس از آن سیر صعودی به خود گرفت تا جایی که تا نیمه اردیبهشت ماه به بازه بیش از 2 میلیون تومان رسید.

    سکه بهار آزادی در پانزدهمین روز از ماه به مبلغ 2 میلیون و 50 هزار تومان خرید و فروش شد که این رقم بیشترین میزان طی ماه گذشته به ثبت رسیده است.

    پس از آن به مدت سه روز افت قیمت داشت و در تاریخ هجدهم اردیبهشت به رقم یک میلیون و 898 هزار تومان رسید.

    این سکه طی 4 روز کاری بعد در بازه قیمتی یک میلیون و 900 هزار تومان خرید و فروش شد، سپس تا سی امین روز از ماه با افت قیمت مجددا به محدوده قیمت یک میلیون و 800 هزار تومان بازگشت.

    سکه بهار آزادی در نهایت در آخرین روز از ماه به قیمت یک میلیون و 910 هزار تومان اردیبهشت را پشت سر گذاشت.

    اختلاف قیمت اولین و آخرین روز از اردیبهشت ماه نشان دهنده افزایش 139 هزار و 500 تومانی سکه بهار آزادی در بازار بوده است.

     

    سکه بهار آزادی

    بررسی قیمت سکه طرح امامی طی مدت زمان اردیبهشت ماه نشان دهنده افت قیمت در ابتدا ماه، افزایش قیمت در اواسط  و افت جزئی قیمت در انتها ماه بوده است.  

    این سکه در ابتدا ماه به قیمت یک میلیون و 835 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت، تا پنجمین روز از ماه با افت قیمت به رقم یک میلیون و 747 هزار تومان رسید، پس از آن تا پانزدهمین روز از ماه به محدوده قیمت بیش از 2 میلیون تومان رسید و رقم 2 میلیون و 47 هزار و 500 تومان خرید و فروش شد.

    پس از آن به مدت دو روز افت قیمت در بازار به ثبت رسیده تا جایی که در هفدهمین روز از ماه به قیمت یک میلیون و 898 هزار تومان قیمت گذاری شد.

    سکه امامی تا بیست و دومین روز از همین ماه در محدوده قیمت 2 میلیون تومان بود سپس از روز بیست و سوم اردیبهشت تا آخرین روز از همین ماه با افت قیمت در محدوده یک میلیون و 900 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و در نهایت آخرین روز از اردیبهشت را با قیمت یک میلیون و 996 هزار تومان پشت سر گذاشت.

    اختلاف قیمت ابتدا و انتها ماه حاکی از افزایش 161 هزار تومانی سکه طرح امامی در بازار بوده است.

     

    پرش 139 پله‌ای سکه بهار آزادی در بازار + نمودار

    برچسب ها