عصر خودرو

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

بانک صادرات از قابلیت زیادی برای مشارکت در توسعه کشور برخوردار است

عصر بازار- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توانمندی و قابلیتی که بانک صادرات ایران از آن برخوردار است امکان نقش آفرینی بیشتر این بانک در مسیر توسعه اقتصادی کشور فراهم است.

بانک صادرات از قابلیت زیادی برای مشارکت در توسعه کشور برخوردار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران افزود: سابقه درخشان و سرمایه گذاری این بانک در ایجاد زیر ساخت های صنعتی به ویژه در بخش انرژی باعث شده است تا از پتانسیل زیادی برای همکاری بیشتر در امر توسعه پایدار کشور بهره مند باشد که امید است مدیران ارشد بانک صادرات با استفاده از این توانمندی بتوانند رسالت تاریخی خود را در قبال رشد و توسعه کشور ایفاکنند.

    وی اضافه کرد:بر اساس بررسی های انجام شده این بانک در خصوص تدوین بسته های حمایت از تولیدگران اقدامات موثری داشته است که با توجه به ضرورت خروج از رکود بایستی همراستا با این برنامه ها شرایط برای اعطای تسهیلات اثر بخش فراهم شود.
    نماینده مردم دشتستان بوشهر در مجلس همچنین تصریح کرد: بر اساس آمایش سرزمینی و استعدادهای موجود در هر استان می توان در زمینه اعطای تسهیلات راهگشا اعم از بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با شناخت دقیق و اطمینان از کارایی تولیدگران اقدام کرد و از آنجاییکه بانک صادرات و اکثر بانک های کشور از بدنه کارشناسی قوی برخوردارند، انجام این فرایند نتایج مطلوبی در بردارد که با توجه به محدودیت های منابع ضامن سوق دادن اعتبارات به بخش های مولد خواهد بود.
    موسوی نژاد همچنین گفت: با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری برای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی انتظار می رود بانک مرکزی با اعمال سیاست های صحیح و مدبرانه شرایطی را فراهم نماید تا بانک ها بدون دغدغه بتوانند در راستای وظایف ذاتی خود به ویژه رونق و شکوفایی اقتصادی نقش بیشتری داشته باشند.
    این نماینده مجلس جهت گیری بانک صادرات در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی و توجه به رفع محرومیت از مناطق کشور را ارزنده توصیف کرد و افزود: همه بنگاه های اقتصادی با چنین رویکردی می توانند در راستای کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی بخصوص کاستن از تنگناهای اقشار محروم گام بردارند​.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها