عصر خودرو

در جریان معاملات امروز رقم خورد:

"خودرویی ها در کانال کاهشی و قندی ها رو به صعود"

عصر بازار- امروز شاخص کل بورس تهران با افزایش ۹۱ واحدی به مدار ۹۵ هزار و ۲۲۷ واحد رسید، این در حالی بود که شاخص هم وزن با افت ۲.۶۸ واحدی مواجه گردید.

"خودرویی ها در کانال کاهشی و قندی ها رو به صعود"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،در جریان بازار امروز به مدد نمادهای فولاد، فخاس، مبین و فارس شاخص سبزپوش باقی ماند، این درحالی بود که نمادهای خودرو، شبریز و خپارس بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص داشتند.
    در جریان معاملات امروز به دلیل شناسایی زیان 256 ریالی خساپا در صورت مالی 12 ماهه سال 96، نمادهای گروه خودرو عمدتا افت قیمتی داشتند، خزامیا نیز تعدیل منفی داد و زیان 146 ریالی را برای پایان سال 96 رقم زد لذا هردوی این نمادها متوقف شدند. سایپا دلایل زیانده شدن را عدم افزایش بهای فروش محصولات درکنار افزایش بهای تمام شده کالای فروش رفته ناشی از افزایش بهای نهاده‌های تولید و تغییر روشهای فروش از نقدی به اعتباری (که هزینه های مالی زیادی را تحمیل کرده است) عنوان کرد.
    همینطور گروه انبوه سازی و سیمانی که اخیرا با صف خریدهای خود، مورد توجه اهالی بازار قرار گرفته بودند امروز عمدتا منفی متعادل بودند.
    این روزها، سهام شرکت های کوچک مورد توجه فعالان بازار است لذا در جریان بازار امروز گروه کوچک قند و شکر با معاملات متعادل مثبت خود،عنوان سبزترین گروه را به خود اختصاص داد.
    در گروه فلزات رشد بیش از 4 درصدی نمادهای فسپا، فخاس، فلوله و فمراد به همراه افت زنگان در حاشیه 4 درصد منفی قابل توجه بود، مابقی متعادل بودند.
    همچنین در گروه متعادل محصولات شیمیایی رشد 5.93 درصدی پاکشو به همراه صف خرید نمادهای شدوص و شلعاب در آستانه مثبت کامل چشم نوازی می کرد.
    این روزها سامانه کدال شاهد انتشار عملکرد سال مالی گذشته شرکت‌های سهامی است، این روند طی روزهای اخیر شدت بیشتری گرفته است. همچنین انتظار می‌رود در روزهای آتی گزارش‌ عملکرد اردیبهشت‌ماه شرکت‌ها نیز روانه سامانه کدال شود. این موضوع طبیعتا می‌تواند در روند آینده قیمت سهام اثرگذار باشد.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو