عصر خودرو

معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر :

همکاری بیش از ۶۰ بانک خارجی در ۳۰ کشور با بانک شهر

عصر بازار- معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر از همکاری بیش از ۶۰ بانک کارگزار خارجی در ۳۰ کشور دنیا با بانک شهر خبر داد.

همکاری بیش از ۶۰ بانک خارجی در ۳۰ کشور با بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بانک شهر، عیسی قهرمانی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت های ایجاد شده جهت تعامل و توسعه شبکه کارگزاری با بانک های خارجی استفاده شده است، گفت: هم اکنون این بانک رتبه قابل قبولی دارد و اهتمام در پیشرو بودن، از اهداف مهم بخش بین الملل بانک شهر در سال جاری است.

    وی با اشاره به جایگاه بانک شهر در مقایسه با سایر بانک‌ها در حوزه ارزی، گفت: امروز با گذشت هشتمین سال از آغاز به کار بانک شهر در صنعت بانکداری کشور و اخذ اولین مجوز فعالیت ارزی در تیرماه سال 91، این بانک با میلیون‌ها مشتری کوشیده است تا آحاد شهروندان از خدمات ارایه شده منتفع شوند.

    قهرمانی تصریح کرد:بخش ارزی بانک شهر تحت عوامل احصایی مشروحه با عزم جدی و بکار گیری نیروهای باتجربه سیستم نظام بانکی کشور و اعتماد و اطمینان به نیروهای جوان کارآزموده در بخش ارزی اقدام به ارایه خدمات بانکداری بین الملل به مشتریان کرده است.

    وی با اشاره به اتصال بانک شهر به شبکه سوئیفت در سال 1392، ادامه داد:با توجه به اینکه بسیاری از بانک های ایرانی در آن زمان از سوی مقامات ناظر خارجی تحریم بودند، این بانک توانست از فرصت موجود استفاده کرده و با توسعه سریع شبکه روابط کارگزاری خارجی خود به بخش قابل ملاحظه ای از نیازهای ارزی کشور پاسخ دهد.

    معاون بین الملل و امور ارزی بانک شهر تصریح کرد: این اقدام سبب شد تا با گسترش تعاملات با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مجوز های ارزی مرحله 2و3 نیز اخذ شود تا بانک شهر بتواند سبد خدمات ارزی خود را به فعالان حوزه بازرگانی کامل کند و در این زمینه خدمت رسانی مثمرثمری داشته باشد.

    قهرمانی با اشاره به فعالیت صراف الکترونیک در پیشخوان های شهرنت بانک شهر، گفت:از زمان ابلاغ سیاست جدید ارزی بانک مرکزی، شعب ارزی بانک شهر آمادگی دارند تا ارز گردشگرانی که وارد ایران می شوند را خریداری و معادل ریالی آن را به نرخ بانک مرکزی بپردازد.

    برچسب ها