عصر خودرو

پالایشی ها شاخص را بالا کشیدند:

ادامه اقبال بازار به گروه های سیمانی و انبوه سازی

عصر بازار- در اولین روز معاملات تالار شیشه‌ای در این هفته شاخص کل ۱۶۳ واحد رشد کرد و به رقم ۹۵ هزار و ۱۰۳واحدی رسید. حجم معاملات ۸۵۹ میلیون و ارزش معاملات بالغ بر ۱۸۴ میلیارد تومان شد.

ادامه اقبال بازار به گروه های سیمانی و انبوه سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ،در پایان معاملات امروز و در بازاری مثبت، شاخص کل  تحت تاثیر معاملات مثبت نمادهای شبندر، فخوز، شپنا، شبریز، شتران و مبین با رشد حدود 163 واحدی به ارتفاع 95103 واحدی رسید که در این بین نمادهای همراه و وامید بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.
    در دادوستدهای امروز پتروشیمی‌ها و نمادهای پالایشی بیشترین تاثیر را در رشد دماسنج بازار سرمایه برعهده داشتند. دماسنج بازار سرمایه امروز تراز 94 هزار واحدی را  به مدد به ویژه نمادهای پالایشی شبندر، شپنا، شتران و شبریز رد کرد این درحالیست که موضوعاتی همچون افزایش جهانی قیمت محصولات نفتی و نرخ دلار  از محرکهای رشد شرکتهای پتروپالایشی است.
    از سوی دیگر در گروه‌های متعادل و منفی فلزی و معدنی صف خرید نمادهای فولای، فنورد، زنگان، فروس، فسپا و کطبس نمایان‌تر از دادوستدهای سایر هم گروهی ها بود. نمادهای فخوز و  فنوال نیز در حاشیه 3 درصد مثبت نوسان کردند.
    در گروه متعادل خودرویی نیز رشد بیش از 7 درصدی خرینگ به همراه صف خرید نمادهای خوساز، خمهر، خکار و خمحور جالب توجه بود. این درحالی بود که نماد خکاوه به دلیل رشد بیش از 20 درصدی جهت شفاف سازی متوقف شد و نمادهای اصلی خساپا و خودرو متعادل بودند.
    گروههای انبوه سازی، سیمانی و کاشی و سرامیک عمدتا صف خرید و مورد اقبال بازار بودند که تمایل بازار به تک سهم ها و گروه های کوچک تر را نشان میداد. نمادهای غذایی نیز در مجموع فضای مثبتی داشتند که صف خرید بهپاک، غمارگ و غمینو چشم نوازی میکرد.
    در این فضای متعادل مثبت بازار، در مقابل قندیها منفی بودند که در این بین صف فروش قشرین و قنیشا مورد توجه بود.

    برچسب ها