عصر خودرو

بازدید هیئت سرمایه گذاری شرکت hph از بندر شهید رجایی

عصر بازار- از آنجاییکه در راستای توسعه همکاری های مشترک با شرکای خارجی در زمینه فعالیت های بندری ، تفاهم نامه همکاری بین شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء و شرکت HPH امضاء شده بود تیم کارشناسی شرکت مذکور در بازدیدی ۳ روزه به بندر شهیدرجایی آمدند .

بازدید هیئت سرمایه گذاری شرکت hph از بندر شهید رجایی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در روز اول این بازدید اعضای حاضر در نشستی مشترک در خصوص راههای اجرایی این تفاهم نامه بحث و تبادل نظر کردند .

    در این نشست معاون عملیات بتاء از بندر شهید رجایی به عنوان دروازه اقتصادی ایران یاد کرد و گفت : پرسنل این شرکت همواره می کوشند تا با افزایش سطح خدمات به مشتریان و همچنین تبادل تجربیات و دانش با شرکای خارجی خود گامی مؤثر در اقتصاد کشور بردارند .

    hph یک شرکت بین المللی است که با انجام سالیانه 83 میلیون TEU عملیات پورت اپراتوری، یکی از بزرگترین شرکت های پورت اپراتوری در دنیاست و از میان 10بندر مطرح دنیا عملیات پورت اپراتوری 6 بندر در اختیار این شرکت است.

    مشارکت در حوزه فعالیت های بندری و سرمایه گذاری در بندر شهید رجایی و سایر طرح ها از اهداف مجموعه نشستهای 3 روزه این دو شرکت است .

    همچنین در حاشیه این نشست ضمن بازدید میدانی از ترمینال های کانتیر خالی، ترمینال یخچالی و درب های ورود و خروج و بازدید از مرکز عملیات این شرکت بحث و تبادل نظر کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها