عصر خودرو

حمایت‌های صندوق توسعه بازار گامی در جهت رشد بازار بورس

عصر بازار- کار‌شناس بورس گفت: با کاهش سود بانکی و حمایت‌های صندوق توسعه بازار، شرایط مناسب برای رشد مطلوب بازار بورس فراهم خواهد شد.

حمایت‌های صندوق توسعه بازار گامی در جهت رشد بازار بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، صالحی کار‌شناس بورس در خصوص وضعیت بازار سرمایه گفت: بازار بورس در روزهای اخیر شرایط مساعد و مناسبی را مشاهده کرده است.

    وی با بیان اینکه بالا رفتن قیمت دلار نقش سودمندی در امر صادرات دارد، افزود: ادامه این روند شاید دلار را به مرز 3800 تومان نیز برساند.

    این کار‌شناس بورس عنوان کرد: در بحث کاهش و یا ثبات قیمت دلار، دولت نباید با این امر به طور قهری برخورد کند.

    صالحی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش قیمت دلار را می‌توان ناشی از تورم دانست، اظهار داشت: افزایش نرخ دلار دلیل محکمی برای بالا رفتن تورم نیست.

    این کار‌شناس بورس بیان کرد: صندوق توسعه بازار نقدینگی را به بازار تزریق می‌کند و با حمایت خود از نگرانی‌های فعالین بازار کاسته و ریزش قیمت سهام کمرنگ‌تر اتفاق می‌افتد.

    وی در پایان گفت: انتظار می‌رود که با کاهش سود بانکی و افزایش نرخ دلار و حمایت‌های صندوق توسعه بازار به عنوان حامی بورس، بازار بورس با شرایط مناسب به رشد مطلوب خود برسد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها