عصر خودرو

امروز در فرابورس رقم خورد ؛

معامله ۸۴۷ میلیارد ریالی اوراق بهادار

عصر بازار- امروز در فرابورس ایران، ۶۵ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۸۴۷ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

معامله ۸۴۷ میلیارد ریالی اوراق بهادار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات 16 آذر‌ماه 1394 بازار فرابورس با خرید و فروش 65 میلیون و 370 هزار ورقه بهادار در 11 هزار و 225 نوبت به ارزش 847 میلیارد و 470 میلیون ریال به اتمام رسید وآیفکس هم با افت 8 واحدی نسبت به روز قبل در رقم 678.74 واحد بسته شد.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با داد و ستد 6 میلیون و 190 هزار سهم بیشترین حجم معاملات روزانه را داشت و بهمن دیزل با معاملاتی به ارزش 13 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.

    این گزارش حاکیست، سهام مرجان‌کار در کنار قند چهارمحال و سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های صنعتی مینو، بیمه نوین، صنعت روی زنگان و پالایش نفت شیراز با بیشترین افت قیمت روبرو شد.

    قیمت هر برگه اوراق تسهیلات مسکن نیز در محدوده 687 تا 699 هزار ریال مورد معامله قرار گرفت.

    همچنین، رقابت برای خرید بلوک 59.9 درصدی قند چهارمحال امروز در قیمت 4511 ریال پایان یافت بنابراین فردا رقابت بر سر این بلوک برای پنجمین روز ادامه می‌یابد.

    طبق این گزارش، پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس شامل نماد شرکت‌های پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان، بهمن دیزل، ذوب آهن اصفهان ، بانک دی، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و خدمات بندری سینا بود.

    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش 270 هزار و 40 سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 400 هزار ورقه مشارکت میدکو بود.

    خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 939 هزار و 686 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.32 درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل، معادل 26.38 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها