عصر خودرو

سفیر انگلیس در ایران:

انگلیس حامی شرکت‌های مایل به سرمایه‌گذاری در ایران است

عصر بازار- سفیر انگلیس در ایران گفت: انگلیس حامی شرکت‌های مایل به سرمایه‌گذاری در ایران است و از توسعه تجارت با ایران حمایت می کند.

انگلیس حامی شرکت‌های مایل به سرمایه‌گذاری در ایران است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، راب مک‌ایر سفیر انگلیس در ایران در مراسم امضای موافقتنامه اصولی (HOA) توسعه میدان کرنج اظهار داشت: این قرارداد جلوه‌ای از تعهد تجاری انگلیس برای حضور در ایران است و لندن از آن حمایت می‌کند.

    مک ایر با بیان اینکه "دولت انگلیس بر حمایت از تجارت با ایران تاکید دارد"، گفت: در دیدار اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران با طرف‌های اروپایی برجام، اروپایی ها به تضمین منافع ایران در توافق نامه هسته ای تاکید کردند.

    وی افزود: انگلیس حامی شرکت‌های مایل به سرمایه‌گذاری در ایران است و از توسعه تجارت با ایران حمایت می کند.

    سفیر انگلیس در ایران با بیان اینکه "انگلیس بر اجرای برجام متعهد است"، گفت: مدیرعامل کنسرسیوم پرگس به‌طور ویژه برای امضای این موافقتنامه توسعه میدان نفتی کرنج به تهران سفر کرد، این از اهمیت توسعه تجارت برای این کنسرسیوم حکایت دارد.

    وی ادامه داد: سایر کشورها نیز بر این توافق هسته ای پایبند خواهند بود و به تبادلات تجاری با ایران ادامه می دهیم.

    مک ایر با بیان اینکه "سرمایه گذاری از طرف شرکت های خصوصی انجام می شود و ارتباطی به دولت ندارد"، گفت: شرکت های تجاری بر اساس شرایطی که دارند تصمیم می گیرند و ما از شرکت هایی که تمایل به کار در ایران دارند حمایت می کنیم.

    برچسب ها